Kontakt os
Kontakt os på post@famme.no, så er vi på sagen 🙌 Inkluder venligst ordrenummer i emnefeltet og anden information, vi har brug for.
Læs dette før du sender mail:
- Retur-etiketten får du, når du udfylder returskemaet linket på retur-siden
- Ønsker du at reklamere på et produkt? Udfyld dette skema: Reklamationsskema
- Klik HER hvis du vil ændre adresse, før ordren sendes ud.
- Min side: Ordrestatus, sporing m.m, Du logger ind med samme e-mail som du bestilte med.Her finder du også ordrenummer
- Hvor er din ordre? Mest sandsynligt har du fået sporing på mail (tjek spam), men hvis dette mangler, kontakt os endelig!
- Kan man bytte? Se retur-siden linket ovenfor
- Ny retur-etiket: Det får du på mail, når returskemaet udfyldes, men hvis du har brug for en anden type retur, så svar os på mail, så ordner vi det som regel :)
- Ændre ordre før den sendes ud? Det kan vi ordne, hvis du er hurtig til at sende mail og inkluderer både hvad du ønsker at fjerne fra ordren, og hvad du ønsker at tilføje. Gerne med produktlink, farve og størrelse, så det er tydeligt, hvad du vil bytte til.
- Forkert vare modtaget? Send mail med billede af varen, du modtog. Bemærk at hvis du returnerer en vare, der er fejl- eller forkert mærket, så inkluder venligst oplysninger om dette i pakken, så lageret er opmærksom på fejlen, når de modtager returneringen.
- Manglende vare? Send mail, så ordner vi ny sending på 1, 2, 3 🚀
- Pakke markeret som leveret ifølge tracking, men du kan ikke finde den? Spørg naboer og fragtfirmaet. I 99% af tilfeller løser det sig. Men hvis pakken stadig er væk, så er vi her for at løse dette uanset hvad!
- Ønsker du at samarbejde, blive forhandler eller andet, så er du også velkommen til at sende os et elektronisk brev ✉️
Adresse for breve: Famme AS (orgnr 913300319) Søndre Kullerød 8, 3241 Sandefjord.